Service
BARFOED GROUP varetager al udlejning og administration af alle selskabernes ejendomme.
For at sikre en gensidig tilfredshed lægger vi stor vægt på en tæt og konstruktiv dialog med den enkelte lejer. For boliglejere danner det grundlag for trivsel og de bedst mulige boligforhold. For erhvervslejere giver dialogen de bedste forudsætninger for at imødekomme ønsker som f.eks. modernisering, ændrede lokalebehov el.lign.Koncernen varetager al daglig vedligeholdelse og renovering af ejendommene. Renoveringer bliver hurtigt og effektivt foretaget af vores egen entreprenørafdeling, der ligesom rengøringsafdelingen indgår som en fast del af egen medarbejderstab.
Vi råder over egne servicevogne, stilladser og lifte. Det sikrer en effektiv ejendomsdrift med et højt serviceniveau over for bolig- såvel som erhvervslejere.
Desuden kan vi tilbyde en veludviklet døgnservice, der træder til ved akut opståede skader.
Skadeservice
BARFOED GROUP tilbyder som en ekstraordinær ydelse til vore lejere en døgnåben skadesservicefunktion, som betyder, at vort mandskab kan rykke ud omgående ved akut opståede skader, så som brand, vandskader, indbrud o. lign – også udenfor kontorets normale åbningstid.
Skadeservice dække samtlige koncernens ejendomme, altså både bolig- og erhvervsejendomme og skaber tryghed, hvis skader opstår. Skadeservice udenfor kontorets åbningstid udføres kun i tilfælde af akut opståede og alvorlige skader.
Mindre skader, som ikke er af akut karakter, skal meddeles kontoret indenfor den normale åbningstid.
Skadeservice kan døgnet rundt kontaktes på telefon: 70 20 15 41.
Service kontakt
- BARFOED GROUP
- Nedergade 35
- 5100 Odense C
- Postboks 167
- Telefon: 70 20 15 45
Ekspeditionstid
Mandag-Fredag kl. 09.00 – 14.00
Du har mulighed for at sende en målrettet online henvendelse til BARFOED GROUP ved at udfylde en af vores kontaktformularer.
Vi ser frem til at høre fra dig.